Захист прав споживачів – пріоритет НКЕК
Щодня наша команда отримує багато звернень від громадян з усієї України.
Не всі питання ми можемо вирішити, але докладаємо максимум зусиль, щоб допомогти вам.
Серед поширених звернень
⭆ неякісний зв’язок;
⭆ відсутність доступу (блокування, покриття);
⭆ зміни тарифного плану (тарифів/умов) та інші.
Усі звернення стосуються надання електронних комунікаційних послуг та послуг поштового зв’язку. Часто НКЕК фактично виступає арбітром між споживачами, державою та бізнесом у вирішенні різноманітних питань.
Конкретний випадок: допомога громадянці з Дніпропетровщини
Заявниця звернулася до НКЕК через неактивний номер телефону після перенесення номера, а також через неповернення коштів від постачальника електронних комунікаційних послуг.
Отримавши від постачальника відмову та не вирішивши питання самостійно, вона звернулася до нас.
Команда НКЕК надіслала відповідні запити до постачальників послуг і допомогла у вирішенні проблеми. У результаті:
✓ заявниця отримала залишок коштів на свій рахунок;
✓ перевірили активність її номера.
Питання вирішилося позитивно, а заявниця залишилася задоволеною.
Як легко звернутися до НКЕК?
https://nkek.gov.ua/.../zvernennia.../yak-podaty-zvernennia
Кожне ваше звернення для нас важливе. Коли нам вдається вирішити питання позитивно – це нас надихає!