Сайт в режимі тестування та наповнення
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку

Відповіді на часті питання

Питання 1: Де взяти бланк заяви на перенесення абонентського номера?

Відповідь: Заява на перенесення номера розміщена на сайті постачальника-отримувача, яку можна заповнити онлайн, або наявна в паперовому вигляді в представництвах постачальника-отримувача. 

Питання 2: Хто повинен надати вичерпну інформацію споживачу про перенесення абонентського номера?

Відповідь: Постачальник-отримувач повинен надати вичерпну інформацію споживачу про перенесення його номера. 

Питання 3: Де можна знайти інформацію, яким постачальником-отримувачем обслуговується номер абонента, якому я телефоную?
Питання 4: Як я дізнаюсь про те, що номер, на який я телефоную, перенесено іншому оператору?

Відповідь: 

При здійсненні виклику на номер, який є перенесеним, Ви почуєте:

до 01 січня 2025 року, звуковий сигнал та фразу «номер перенесено»;

з 01 січня 2025 року, новий уніфікований звуковий сигнал (зумер) про дзвінок на перенесений номер, тривалістю 4 сек. (завантажити та прослухати)

Питання 5: Чи передається автоматично під час перенесення номера пакет додаткових послуг від одного оператора іншому?

Відповідь: Ні.

Про НКЕК

Діяльність

Громадськості

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux