Сайт в режимі тестування та наповнення
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку

Відділ по роботі зі зверненнями громадян

21 November 2024

Начальник відділу - Пашнюк Катерина Миколаївна

+38 044 202 00 68
[email protected] 

Основні функції Відділу по роботі зі зверненнями громадян

Забезпечення розгляду НКЕК звернень громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян», у тому числі розгляду, аналізу та узагальнення звернень споживачів послуг у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, підготовка пропозицій щодо вжиття за результатами їх розгляду заходів реагування та повідомлення громадян про результати розгляду.

Забезпечення взаємодії НКЕК з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, у випадках і в порядку, передбачених законом.

Організація особистого прийому громадян Головою, членами НКЕК та роботи Громадської приймальні НКЕК, забезпечення функціонування в НКЕК телефонної «гарячої лінії» для звернень громадян.

Забезпечення взаємодії НКЕК із державною установою «Урядовий контактний центр» щодо належного розгляду звернень громадян, які надходять на урядову «гарячу лінію»

Про НКЕК

Діяльність

Громадськості

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux