Відділ по роботі зі зверненнями громадян
Начальник відділу - Пашнюк Катерина Миколаївна
+38 044 202 00 68
[email protected]
Основні функції Відділу по роботі зі зверненнями громадян
Забезпечення розгляду НКЕК звернень громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян», у тому числі розгляду, аналізу та узагальнення звернень споживачів послуг у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, підготовка пропозицій щодо вжиття за результатами їх розгляду заходів реагування та повідомлення громадян про результати розгляду.
Забезпечення взаємодії НКЕК з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, у випадках і в порядку, передбачених законом.
Організація особистого прийому громадян Головою, членами НКЕК та роботи Громадської приймальні НКЕК, забезпечення функціонування в НКЕК телефонної «гарячої лінії» для звернень громадян.
Забезпечення взаємодії НКЕК із державною установою «Урядовий контактний центр» щодо належного розгляду звернень громадян, які надходять на урядову «гарячу лінію»