Сайт в режимі тестування та наповнення
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку

Як подати звернення

Як подати звернення

Якщо Ви - споживач (фізична особа):

У разі потреби Ви можете отримати інформацію щодо реєстрації та стану розгляду свого звернення за телефоном Громадської приймальні НКЕК +380 44 202 00 68.

Крім того, до органів виконавчої влади можна звернутися через урядову «гарячу лінію» Урядового контактного центру за номером 1545 (Працює цілодобово. Дзвінки з мережі фіксованого зв’язку ПАТ «Укртелеком», телефонів мобільних операторів ПрАТ «Київстар», ПрАТ «ВФ Україна», ТОВ «лайфселл» для заявників безкоштовні).

Якщо Ви - споживач (юридична особа):

Надіслати звернення офіційним листом до НКЕК поштою на адресу:

  • 03110, м. Київ, вул. Солом'янська, 3.

У разі потреби ви можете отримати інформацію щодо реєстрації та стану розгляду свого листа за телефонами Управління документального забезпечення, архіву та контролю НКЕК:

  • +380 44 202 00 22,
  • +380 44 202 00 56,
  • +380 44 202 00 43 (тел./факс).
Вимоги до письмового (електронного) звернення

Ваше звернення повинне відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян». Тому у своєму зверненні необхідно зазначити:

  • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності),
  • місце проживання,
  • електронну поштову адресу, на яку може бути надіслано відповідь,
  • суть порушеного питання,
  • не забудьте підписати та зазначити дату звернення.

При складанні звернення споживачі можуть орієнтуватися на зразок написання заяв.

Звертаємо увагу:

  • підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису;
  • письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Терміни розгляду звернень громадян

Терміни розгляду звернень встановлені статтями 5, 7 та 20 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон):

  • 5 днів - якщо питання, порушені в зверненні, не входять до повноважень, пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення;
  • 10 днів - звернення оформлене без дотримання вимог статті 5 Закону повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями;
  • 5 днів - у разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями;
  • 15 днів - не потребують додаткового вивчення;
  • 30 днів - потребують додаткового вивчення;
  • 45 днів - в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

Про НКЕК

Діяльність

Громадськості

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux