Як подати звернення
Якщо Ви - споживач (фізична особа):
- надіслати поштою на адресу НКЕК: 03110, м. Київ, вул. Солом'янська, 3;
- надіслати електронною поштою: [email protected];
- надати звернення до Громадської приймальні НКЕК особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, у час, визначений Графіком роботи громадської приймальні, за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 3;
- зателефонувати на телефонну "гарячу лінію" НКЕК для звернень громадян та отримувати необхідну інформацію, роз’яснення та консультацію безпосередньо під час розмови;
- викласти звернення усно на особистому прийомі відповідно до Графіку особистого прийому громадян Головою та членами НКЕК за адресою: 03110, м. Київ, вул. Солом'янська, 3.
У разі потреби Ви можете отримати інформацію щодо реєстрації та стану розгляду свого звернення за телефоном Громадської приймальні НКЕК +380 44 202 00 68.
Крім того, до органів виконавчої влади можна звернутися через урядову «гарячу лінію» Урядового контактного центру за номером 1545 (Працює цілодобово. Дзвінки з мережі фіксованого зв’язку ПАТ «Укртелеком», телефонів мобільних операторів ПрАТ «Київстар», ПрАТ «ВФ Україна», ТОВ «лайфселл» для заявників безкоштовні).
Якщо Ви - споживач (юридична особа):
Надіслати звернення офіційним листом до НКЕК поштою на адресу:
- 03110, м. Київ, вул. Солом'янська, 3.
У разі потреби ви можете отримати інформацію щодо реєстрації та стану розгляду свого листа за телефонами Управління документального забезпечення, архіву та контролю НКЕК:
- +380 44 202 00 22,
- +380 44 202 00 56,
- +380 44 202 00 43 (тел./факс).
Ваше звернення повинне відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян». Тому у своєму зверненні необхідно зазначити:
- прізвище, ім’я, по батькові (за наявності),
- місце проживання,
- електронну поштову адресу, на яку може бути надіслано відповідь,
- суть порушеного питання,
- не забудьте підписати та зазначити дату звернення.
При складанні звернення споживачі можуть орієнтуватися на зразок написання заяв.
Звертаємо увагу:
- підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису;
- письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Терміни розгляду звернень встановлені статтями 5, 7 та 20 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон):
- 5 днів - якщо питання, порушені в зверненні, не входять до повноважень, пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення;
- 10 днів - звернення оформлене без дотримання вимог статті 5 Закону повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями;
- 5 днів - у разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями;
- 15 днів - не потребують додаткового вивчення;
- 30 днів - потребують додаткового вивчення;
- 45 днів - в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, про що повідомляється особі, яка подала звернення.