Про національний роумінг
Національний роумінг працює на території усієї України у мережах постачальників (операторів) мобільного зв’язку. Зазначена послуга дозволяє переключатися на доступні мережі інших постачальників для отримання електронних комунікаційних послуг у випадку відсутності покриття мережі власного постачальника послуг (домашнього оператора), а саме: ураження елементів критичної інфраструктури (відсутність електропостачання, пошкодження волоконно-оптичних ліній зв’язку або фізичного знищення базової станції тощо).
Зазначаємо, що послуга національного роумінгу є в певному розумінні ОБМЕЖЕНОЮ. Тобто в мережі «гостьового оператора» на сьогодні можливо отримати лише такі електронні комунікаційні послуги, як голосовий зв’язок, передача СМС-повідомлень та передача даних на базових швидкостях технологій 2G та 3G.
Звертаємо увагу абонентів, що впровадження послуги національного роумінгу здійснено для забезпечення потреб населення у скрутних умовах війни з російським агресором.
Через це послуга має технічні обмеження, оскільки мережа одного постачальника не в змозі одночасно у повній мірі обслуговувати всіх своїх абонентів та гостьових.
ПРОСИМО обмежити розмови по мобільному телефону та передачу і завантаження об’ємних відео- та фотофайлів, коли користуєтеся національним роумінгом.
Що треба знати про використання національного роумінгу для абонентів:
- назва мережі може змінитись на ту, потужності якої використовуються;
- національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів;
- тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно із тарифним планом вашого постачальника.
Як підключитись до мережі іншого постачальника (оператора):
- Відключити автовибір мережі, а саме: для Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор; для iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.
- Знайти й вибрати доступну мережу: VodafoneUA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.
- Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.