НКЕК розпочинає національну освітню кампанію для споживачів електронних комунікаційних та поштових послуг
НКЕК, за підтримки проекту Digital Policy Support to Ukraine, що фінансується ЄС, оголошує про старт національної освітньої кампанії для споживачів електронних комунікаційних та поштових послуг.
Кампанія спрямована на підвищення обізнаності українців про їх права як споживачів електронних та поштових послуг та заохочення до свідомого користування ними.
Протягом місяця в етерах національних каналів, а також в соціальних мережах регулятора (вебсайт, НКЕК FB, YouTube) будуть виходити освітні ролики, в яких ми розповімо про права споживачів електронних комунікаційних послуг, як правильно обрати оператора мобільних, інтернет чи поштових послуг, як користуватися зв’язком під час блекаутів, що таке ідентифікація мобільного абонента і навіщо вона потрібна; поділимося порадами, як захистити свої особисті дані та кошти від онлайн шахраїв та убезпечити себе від кібербулінгу тощо.
Олександр Животовський, Голова НКЕК: «Захист прав споживачів є одним з ключових напрямків роботи НКЕК. Разом з гравцями ринку ми працюємо над тим, щоб навіть в складних умовах повномасштабного російського вторгнення українці, де б вони не були, мали доступ до надійних та безпечних послуг зв’язку, Інтернету та пошти. Україна може пишатися рівнем розвиненості та інноваційності сфери електронних комунікаційних послуг, і в цьому є заслуга кожного - постачальників електронних комунікацій, операторів поштового зв’язку, державних органів і, звичайно, споживачів. Ми прагнемо, щоб українці були свідомими користувачами електронних комунікаційних послуг, які знають свої права, та відповідально ставляться до споживання електронних комунікаційних послуг. А НКЕК, як регулятор, завжди буде на сторожі інтересів споживачів та держави.»
Слідкуйте за освітньою кампанією на телеканалах СТБ, ICTV2, Новий канал та соціальних платформах НКЕК.
Контакти для медіа
тел.: +38 044 202 00 44