Впровадження нового уніфікованого звукового сигналу (зумеру) про дзвінок на перенесений номер з 01 січня 2025 року
Послуга перенесення номера (ППН) – є послугою, що дозволяє абоненту при переході до іншого мобільного оператора зберегти наявний мобільний номер (у тому числі з кодом мережі попереднього мобільного оператора).
При здійсненні вихідних дзвінків на номери з кодами мережі власного мобільного оператора, абонент може вважати, що такі виклики здійснюються всередині мережі цього оператора, але у випадку здійснення дзвінків на номер, який було перенесено в іншу мережу, такий виклик буде направлено на мережу іншого оператора. У такому випадку, дзвінок на перенесений номер може тарифікуватися власним оператором зі збільшенням вартості (в залежності від умов тарифного плану цього абонента щодо вартості викликів, які виходять за межі мережі власного оператора), а отже з абонента може стягуватися збільшена плата за дзвінок на перенесений номер.
Для попередження абонентів, що дзвінок на перенесений номер виходить за межі мережі власного оператора та може призвести до стягнення з абонента збільшеної плати, Порядком надання послуг перенесення номерів, затвердженим постановою НКЕК від 10.04.2024 року № 181 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28.05.2024 за № 777/42122, передбачено обов’язок власного оператора перед встановленням з’єднання з перенесеними номерами, які належать до діапазону ресурсу нумерації цього оператора та використовуються для отримання електронних комунікаційних послуг у мережі іншого оператора, повідомляти абонента, що викликає, шляхом надання уніфікованого звукового сигналу (зумеру) про дзвінок на перенесений номер.
Рішенням НКЕК від 16.10.2024 № 562 було визначено уніфікований звуковий сигнал (зумер) про дзвінок на перенесений номер, який буде впроваджений на мережах постачальників електронних комунікаційних послуг, які надають послуги перенесення номерів, з 01.01.2025.
У свою чергу, постачальникам електронних комунікаційних послуг, які надають послуги перенесення номерів, рекомендовано розмістити відповідну інформацію та провести інформування абонентів через медіа, вебсайти, пункти обслуговування споживачів або у будь-який інший спосіб та забезпечити впровадження уніфікованого звукового сигналу (зумеру) про дзвінок на перенесений номер з 01.01.2025.
Зазначений уніфікований звуковий сигнал (зумер) Ви можете прослухати натиснувши тут