Сайт в режимі тестування та наповнення
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку

НКЕК проаналізувала динаміку звернень користувачів послуг поштового зв’язку

20 червня 2025

НКЕК провела робочу нараду з представниками АТ «Укрпошта», присвячену аналізу звернень громадян щодо надання поштових послуг за І квартал 2025 року.

За результатами порівняння з аналогічним періодом 2024 року зафіксовано позитивну динаміку:

  • - 21,8 % — загальне зменшення кількості звернень щодо поштових послуг у І кварталі 2025 року (129 звернень проти 165 у І кварталі 2024 року);
  • - 40,4 % — скорочення кількості звернень безпосередньо щодо діяльності АТ «Укрпошта» (90 звернень проти 151).

Найбільша кількість звернень щодо роботи АТ «Укрпошта» спостерігалася у ІІІ кварталі 2024 року. Водночас у І кварталі 2025 року їх кількість істотно знизилася, що свідчить про покращення якості обслуговування споживачів.

Команда НКЕК продовжує системну роботу над підвищенням якості надання послуг поштового зв’язку операторами та уважно реагує на кожне звернення громадян.

Про НКЕК

Громадськості

Діяльність

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux