НКЕК проаналізувала динаміку звернень користувачів послуг поштового зв’язку
НКЕК провела робочу нараду з представниками АТ «Укрпошта», присвячену аналізу звернень громадян щодо надання поштових послуг за І квартал 2025 року.
За результатами порівняння з аналогічним періодом 2024 року зафіксовано позитивну динаміку:
- - 21,8 % — загальне зменшення кількості звернень щодо поштових послуг у І кварталі 2025 року (129 звернень проти 165 у І кварталі 2024 року);
- - 40,4 % — скорочення кількості звернень безпосередньо щодо діяльності АТ «Укрпошта» (90 звернень проти 151).
Найбільша кількість звернень щодо роботи АТ «Укрпошта» спостерігалася у ІІІ кварталі 2024 року. Водночас у І кварталі 2025 року їх кількість істотно знизилася, що свідчить про покращення якості обслуговування споживачів.
Команда НКЕК продовжує системну роботу над підвищенням якості надання послуг поштового зв’язку операторами та уважно реагує на кожне звернення громадян.