Про висловлення рекомендацій постачальникам послуг перенесення номерів
Враховуючи Закон України «Про електронні комунікації», Закон України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку», рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, від 25.11.2014 № 777 «Про визначення державного підприємства «Український державний центр радіочастот» організацією, яка здійснює централізоване технічне адміністрування персональних номерів та перенесених абонентських номерів», Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затверджений Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), результати наради, проведеної НКЕК спільно з представниками ПрАТ «Київстар» та державного підприємства «Український державний центр радіочастот» 21.12.2023, лист ТОВ «лайфселл» від 20.12.2023 № 5552д, з метою унеможливлення загрози шахрайських дій, випадків перенесення номерів без попередньої згоди кінцевих користувачів та забезпечення належного надання послуг перенесення номерів, на час проведення відновлювальних робіт за наслідками здійснення масштабної кібератаки з боку російської федерації на мережу ПрАТ «Київстар», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку,
ВИРІШИЛА:
1. Рекомендувати організації, яка здійснює централізоване технічне адміністрування персональних номерів та перенесених абонентських номерів, як адміністратору централізованої бази даних перенесених номерів, тимчасово призупинити процеси перенесення абонентських номерів від/до ПрАТ «Київстар» з використанням автоматизованої інформаційної системи «Централізована база даних перенесених номерів» шляхом призупинення черги вихідних повідомлень від централізованої бази даних перенесених номерів до локальної бази даних перенесених номерів ПрАТ «Київстар», що відтермінує створення нових та продовження активних процесів перенесення номерів за участю ПрАТ «Київстар» в термін до 9:00 год. 02 січня 2024 року.
2. Рекомендувати постачальникам електронних комунікаційних послуг мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар», ПрАТ «ВФ Україна», ТОВ «лайфселл», ТОВ «Інтертелеком», ТОВ «Тримоб», ПрАТ «Телесистеми України», ТОВ «ЛАЙКАМОБАЙЛ Україна» провести, у разі необхідності, інформування абонентів про тимчасове призупинення надання послуги перенесення абонентських номерів відповідно до пункту 1 цього рішення.
3. Рекомендувати постачальнику електронних комунікаційних послуг мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» та організації, яка здійснює централізоване технічне адміністрування персональних номерів та перенесених абонентських номерів, як адміністратору централізованої бази даних перенесених номерів, терміново розпочати тестування відновлення можливості мережі ПрАТ «Київстар» належним чином обробляти заяви абонентів на перенесення абонентських номерів та, у разі необхідності, залучати до тестування інших постачальників електронних комунікаційних послуг мобільного зв’язку.
4. Департаменту електронних комунікацій забезпечити інформування ПрАТ «Київстар», ПрАТ «ВФ Україна», ТОВ «лайфселл», ТОВ «Інтертелеком», ТОВ «Тримоб», ПрАТ «Телесистеми України», ТОВ «ЛАЙКАМОБАЙЛ Україна» про прийняте рішення.
5. Рекомендувати ПрАТ «Київстар» та адміністратору централізованої бази даних перенесених номерів в термін 02.01.2024 (включно) поінформувати НКЕК про результати здійсненних заходів для подальшого належного надання послуг із перенесення номерів.
6. Управлінню забезпечення діяльності забезпечити направлення копії цього рішення до державного підприємства «Український державний центр радіочастот» для використання у роботі.
Голова Олександр ЖИВОТОВСЬКИЙ
Інші документи
25 червня 2024
Про внесення зміни до інвестиційного плану Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» на 2025 рік11 вересня 2024
Про затвердження Порядку оприлюднення інформації щодо якості надання електронних комунікаційних послуг