Звернення громадян до НКЕК: аналітика за перше півріччя 2025
Протягом І півріччя 2025 року до НКЕК надійшло 2518 звернень громадян.
- 1278 звернень (50,8%) — надано роз’яснення та необхідну інформацію.
- 505 звернень (20,1%) — вирішено позитивно. Зокрема, це питання: повернення коштів, відновлення надання послуг, надання знижок на послуги, тощо.
- 341 звернення (13,5%) — передано іншим органам влади для розгляду за належністю (відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»).
- 190 звернень (7,5%) — не підлягали розгляду (анонімні звернення, згідно зі статтями 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»).
- 204 звернення (8,1%) — перебували на стадії розгляду станом на кінець звітного періоду.
Усі 100% звернень розглянуті своєчасно та з дотриманням законодавчих строків.
Для команди НКЕК звернення громадян — це важливий зворотний зв’язок. Вони допомагають виявляти проблеми та ефективно реагувати на запити суспільства. Ми прагнемо, щоб кожен громадянин знав свої права та розумів, з якими питаннями варто звертатися до Регулятора.