Сайт в режимі тестування та наповнення
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку

Звернення громадян до НКЕК: аналітика за перше півріччя 2025

29 липня 2025

Протягом І півріччя 2025 року до НКЕК надійшло 2518 звернень громадян.

  • 1278 звернень (50,8%) — надано роз’яснення та необхідну інформацію.
  • 505 звернень (20,1%) — вирішено позитивно. Зокрема, це питання: повернення коштів, відновлення надання послуг, надання знижок на послуги, тощо.
  • 341 звернення (13,5%) — передано іншим органам влади для розгляду за належністю (відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»).
  • 190 звернень (7,5%) — не підлягали розгляду (анонімні звернення, згідно зі статтями 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»).
  • 204 звернення (8,1%) — перебували на стадії розгляду станом на кінець звітного періоду.

Усі 100% звернень розглянуті своєчасно та з дотриманням законодавчих строків.

Для команди НКЕК звернення громадян — це важливий зворотний зв’язок. Вони допомагають виявляти проблеми та ефективно реагувати на запити суспільства. Ми прагнемо, щоб кожен громадянин знав свої права та розумів, з якими питаннями варто звертатися до Регулятора.

Про НКЕК

Громадськості

Діяльність

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux