Триває використання інструменту вимірювання якості Інтернету — QoS tool – Speedtest від НКЕК
НКЕК продовжує системну роботу, спрямовану на забезпечення доступу громадян до якісних електронних комунікаційних послуг.
Один із важливих практичних інструментів — QoS tool – Speedtest, створений НКЕК спільно з міжнародною компанією Ookla. Завдяки цьому сервісу кожен охочий може:
✔ самостійно перевірити фактичну швидкість свого Інтернет-з’єднання;
✔ у разі виявлення невідповідностей — звернутися до провайдера для врегулювання ситуації.
З моменту запуску сервісу кількість проведених тестів стабільно зростає. Ми вже наближаємось до нового важливого рубежу — зовсім скоро поділимося конкретними цифрами, які підтвердять високий рівень зацікавленості користувачів у перевірці якості послуг.
Чому варто обирати саме Speedtest від НКЕК:
▪️ усі результати вимірювань автоматично надходять до НКЕК для подальшого аналізу ринку;
▪️ тести є одним з індикаторів відповідності послуг умовам тарифів;
▪️ споживач отримує змогу приймати обґрунтовані рішення щодо вибору провайдера.
Зауважимо: інколи тестування може здійснюватися не через сервер вашого провайдера — тому можливі незначні відхилення, зумовлені зовнішніми технічними чинниками. Однак загалом результати максимально наближені до реальних показників швидкості.
Щоб отримати найточніші результати, скористайтеся простими порадами, як зробити ці вимірювання максимально точними, що відповідатимуть фактичним результатам споживання послуг Інтернет.
- Для вимірювання Ви можете використовувати як комп’ютер, планшет чи мобільний телефон. Залежно на якому пристрої та якого типу підключення (фіксований чи мобільний) Ви хочете протестувати.
- Враховуйте, що у разі проведення вимірювань Вашої локальної мережі канал доступу до Інтернет розділяється між усіма пристроями підключеними до неї;
- Закрийте зайві програми – перед тестом вимкніть потокові сервіси, підключення до VPN, активні завантаження, наприклад програмне забезпечення, що працює за протоколом BitTorrent ,чи паралельний перегляд Youtube тощо;
- Обирайте найближчий сервер – Speedtest автоматично знаходить найближчий сервер, але ви можете вибрати інший для перевірки стабільності;
- Перезавантажте роутер/маршрутизатор та перевірте, що його технічні характеристики забезпечували достатню пропускну здатність – якщо за результатом тесту швидкість суттєво відрізняється від очікуваної, спробуйте ще раз, після перезавантаження пристрою;
- У разі вимірювання якості зв’язку, що забезпечує Ваш мобільний оператор з мобільного пристрою, не забудьте вимкнути Wi-Fi та інші активні процеси, зокрема завантаження та оновлення;
- Перевіряйте у різний час – результати можуть відрізнятися вранці, вдень і ввечері через завантаженість мережі.
- Зверніться до постачальника послуг у разі поганих показників – можливо, в поточний час є обмеження швидкості або технічні проблеми на мережі.
Перевірте якість свого Інтернету прямо зараз: https://surl.li/ngxxct
Запрошуємо всіх охочих долучитися до покращення ринку електронних комунікацій — перевіряйте якість послуг, діліться результатами та допомагайте формувати прозорий ринок, орієнтований на споживача.
Слідкуйте за нашими оновленнями — скоро оприлюднимо проміжні статистичні підсумки щодо використання Speedtest НКЕК!