Перенесення номера (MNP): сучасний сервіс для абонентів
Послуга перенесення номера (MNP) дозволяє абонентам зберігати свій мобільний номер під час переходу до іншого оператора зв’язку.
З моменту запровадження послуги в Україні (з 1 травня 2019 року) було перенесено 964 514 номерів.
НКЕК постійно аналізує динаміку переходів між операторами та ефективність удосконалень процедури MNP, зокрема таких регуляторних змін:
Принцип «єдиного вікна» (One Stop Shop process): абонент може здійснити перенесення номера, звернувшись безпосередньо до оператора, до якого планує перейти.
Скорочений строк перенесення номера: тепер процедура займає до 1 дня.
Заборона на встановлення обмежень: оператори не можуть перешкоджати абонентам у користуванні послугою перенесення номера.
З 1 січня 2025 року про дзвінок на перенесений номер інформує уніфікований звуковий сигнал (зумер).
Динаміка MNP у 2025 році:
▶ За перші місяці 2025 року зафіксовано зростання інтересу до послуги
▶ Збільшення кількості заяв на перенесення номерів
▶ Оператори активніше впроваджують заходи для утримання абонентів, пропонуючи вигідніші умови своїм клієнтам.
Ці тенденції підтверджують ефективність MNP та сприяють розвитку конкурентного середовища на ринку мобільного зв’язку.
Ознайомитися зі статистичними даними перенесення номерів за 2024 рік та перші місяці 2025 року можна за посиланням:
Статистика MNP на сайті НКЕК