Сайт в режимі тестування та наповнення
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку

НКЕК затвердила зміни до Порядку надання послуг перенесення номерів

02 липня 2025

Порядок ППН встановлює та врегульовує механізм надання послуг перенесення номерів. З метою покращення умов надання послуги перенесення номеру (далі – ППН), НКЕК було розроблено Зміни до Порядку ППН, що були затверджені постановою НКЕК від 02.07.2025, та які спрямовані на:

  • створення узагальненого підходу до формування заяви на отримання ППН, а також скорочення часу відповіді базовими постачальниками про можливість надання ППН за певним номером або про підстави для відмови в перенесенні номера, що дозволить абоненту отримати ППН в найкоротші терміни та дату, узгоджені ним з постачальником-отримувачем;
  • створення умов для збільшення можливих шляхів дистанційного подання заяви на отримання ППН, що дозволить абонентам обирати найбільш зручний спосіб подання такої заяви;
  • забезпечення підвищення рівня поінформованості абонентів про умови отримання ППН, у тому числі щодо умов отримання, налаштування та платності ідентифікаційної картки (SIM-картки, USIM-картки, е-SIM тощо);
  • встановлення чіткого та однозначного моменту, до якого абонент має право відмовитись від поданої ним заяви на отримання ППН, з впровадженням обов’язкового інформування абонента про конкретну дату та час, до якого він має право надати таку відмову;
  • скасування вимоги про необхідність надання відмови від поданої заяви на отримання ППН, у спосіб, яким ця заява подавалася, що збільшує для абонента можливі шляхи надання відмови та спрощує умови для надання такої відмови;
  • покращення оперативності прийняття розпоряджень щодо надання ППН при масштабних кібератаках на електронні комунікаційні мережі та/або у разі аварії, пошкодження електронної комунікаційної мережі одного із постачальників послуг або інформаційно-комунікаційної системи адміністратора.

Окремі положення Змін до Порядку ППН, реалізація яких потребує доопрацювання мереж та інформаційно-комунікаційних систем операторів, мають набрати чинності з 02.03.2026, а саме:

  • скорочення часу відповіді з 4 годин до 2 годин базовими постачальниками про можливість надання ППН за певним номером або про підстави для відмови в перенесенні номера;
  • впровадженням обов’язкового інформування абонента про конкретну дату та час, до якого він має право надати таку відмову.

Прийняті сьогодні зміни до Порядку ППН наберуть чинності з дати їх опублікування, після проходження реєстрації у Мін’юсті.

НКЕК і надалі інформуватиме, коли та як користувач мобільного зв'язку зможе скористатись новими зручностями при перенесенні номеру телефону до іншого оператора.

Про НКЕК

Громадськості

Діяльність

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux