Захист прав споживачів
Захист прав споживачів
Закон України «Про поштовий зв'язок»
Закон України «Про звернення громадян»
Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295
Порядок реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі, Постанова НКЕК від 07.12.2022 № 235 «Про затвердження Порядку ідентифікації кінцевих користувачів послуг»
Закон України «Про електронні комунікації»
Закон України «Про звернення громадян»
Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295
Порядок реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі, Постанова НКЕК від 07.12.2022 № 235 «Про затвердження Порядку ідентифікації кінцевих користувачів послуг»
Закон України «Про електронні комунікації»
Інші акти з питань захисту прав споживачів
Указ Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Постанова Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 №976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень»
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011 № 589 р «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»
Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади»
Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011 № 589 р «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»
Постанова Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 №976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень»
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011 № 589 р «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»
Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади»
Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011 № 589 р «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»